Onko sinulla ongelmia kirjautua Finna-tilillesi uusimaan lainoja yms tai lainat eivät näy? Todennäköisesti tililtäsi puuttuu salasana, sillä kirjastojärjestelmän vaihdon myötä sukunimellä tai ns. oletuskoodilla kirjautuminen ei ole enää mahdollista. Tilillä täytyy olla asetettuna 5-numeroinen PIN-koodi.
Opiskelijat ja henkilökunta: Toimi näin uuden PIN-koodin asettamiseksi
- Poista kirjastokortti Finna-tililtäsi (HAKA-kirjautuminen) ja kirjaudu ulos
- Klikkaa kirjautumisikkunassa "unohditko salanasanasi"-linkkiä ja täytä kirjastokortin numero ja kirjaston asiakasrekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi. Saat salasanan palauttamislinkin sähköpostiisi ja pääset asettamaan viisinumeroisen PIN-koodin.
- Tämän jälkeen pystyt kirjautumaan normaalisti HAKA-kirjautumisella ja liittämään kirjastokorttisi uudella PIN-koodilla.
Muut asiakkaat: Toimi näin uuden PIN-koodin asettamiseksi
- Klikkaa kirjautumisikkunassa "unohditko salanasanasi"-linkkiä ja täytä kirjastokortin numero ja kirjaston asiakasrekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi. Saat salasanan palauttamislinkin sähköpostiisi ja pääset asettamaan viisinumeroisen PIN-koodin.
Ongelmatilanteissa ota yhteyttä loans@tritonia.fi tai käväise palvelupisteessä.